Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 29, 2020

Ο υ ιός με την κορόνα

Εικόνα
Αυτό το βίντεο δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Καλογεράκη Άρτεμις και τους μαθητές της Ε΄τάξης του ΔΣ Πορταριάς Χαλκιδικής το σχολικό έτος 2019-2020 και βασίστηκε σε τεχνικές δημιουργικής γραφής με τη βοήθεια κλασσικών έργων ζωγραφικής, που αναπαριστούν την αλληγορική αφήγηση των μαθητών. Το κείμενο γράφτηκε από τους μαθητές την Τρίτη 10 Μαρτίου 2020 και αφορά το θέμα της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Ζωγραφίζουμε και εκθέτουμε τα έργα μας!!!

Εικόνα
Τι θα λέγατε να εκφραστούμε με τη φαντασία μας και το πινέλο μας; Έχει χρώματα η αναγκαστική παραμονή μας στο σπίτι; Τα συναισθήματα, οι προσευχές και η προσδοκία για τις επόμενες ημέρες έχουν  Χ Ρ Ω Μ Α Τ Α ! ! !     ΘΕΜΑ: "Ζωγραφίζουμε ή κάνουμε κατασκευές με τον δικό μας τρόπο [από το σπίτι]". Οι ζωγραφιές μας θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα μας. Σήμερα κάνουμε αρχή και φιλοξενούμε δύο έργα της Μαρίας Καλαφάτη!!! Σώστε τη γη... Λύκοι που ουρλιάζουν στο λυκόφως

Αναγέννηση και Θρησκευτική Μεταρρύθμιση.

Εικόνα
Οι εξελίξεις στην Ευρώπη κατά τους Νεότερους Χρόνους (μέσα 15ου αιώνα - αρχές 19ου αιώνα) Για να βρείτε και άλλες αναρτήσεις σχετικές με την ενότητά μας κλικ ΕΔΩ Οι Νεότεροι Χρόνοι έχουν ως αφετηρία τους τα  μέσα του 15ου αιώνα . (Το 1453 καταλήφθηκε η Κωνσταντινούπολη από τους Οθωμανούς Τούρκους, ενώ στη Δυτική Ευρώπη τερματίστηκε ο Εκατονταετής Πόλεμος, ο οποίος ανέδειξε δύο εθνικά κράτη, την Αγγλία και την Γαλλία). Από τότε περίπου άρχισε σταδιακά να αλλάζει η κοινωνία του Μεσαίωνα και να διαμορφώνονται, κυρίως στη Δυτική Ευρώπη,  βασικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου πολιτισμού . Ιδιαίτερα έως το 1815 διάφορες ιδεολογικές, πολιτικές, πνευματικές και καλλιτεχνικές αλλαγές, μεγάλοι και σκληροί πόλεμοι, εξερευνήσεις μακριά από την ευρωπαϊκή ήπειρο αλλά και επαναστάσεις άλλαξαν ριζικά την κατάσταση. Ανέδειξαν νέες πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές δυνάμεις καθώς και νέες αξίες, αρχές και θεσμούς. Η πνευματική και καλλι

Οι εξελίξεις στην Ευρώπη κατά τους Νεότερους Χρόνους (μέσα 15ου αιώνα - αρχές 19ου αιώνα)

Εικόνα
Κεφάλαιο 1 Η Αναγέννηση και η Θρησκευτική Μεταρρύθμιση (ΒΜ ΣΕΛ. 10 – 15 ) (ΤΕ. ΣΕ 6-7 ) Τι μπορούν να κάνουν οι μαθητές :  1. Δύο τρεις φορές καλή ανάγνωση στο μάθημα ώστε να επαναφέρουν λίγο τις γνώσεις τους.  2. Στο τετράδιο εργασιών , αν υπάρχουν άλυτες εργασίες που δεν απαιτούν ομάδες, μπορούν να ασχοληθούν  3. Σας επισυνάπτω από κάτω Link όπου τα παιδιά μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες και γενικού χαρακτήρα γνώσεις πάνω στο μάθημα της αναγέννησης και της θρησκευτικής μεταρρύθμισης  Γαλιλαίος: Η Μάχη στην Αυγή της Σύγχρονης Επιστήμη · www.youtube.com/watch?v=0uw0jtQUHws Μελετώντας έναν αναγεννησιακό ζωγραφικό πίνακα http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8977 ΚΛΙΚ στην εικόνα για να μεταφερθείτε · photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8977 ( οι μαθητές/τριες πατάνε πάνω στην εικόνα και εμφανίζονται δεξιά διάφορες πληροφορίες σχετικά με το πίνακα που απεικονίζεται ) Μαθαίνω να μελετώ τις ιστορικές πηγές (μ

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!

Εικόνα
Η σωματική δραστηριότητα των μαθητών, σύμφωνα και με τις οδηγίες των φορέων υγείας, είναι επιβεβλημένη στις δύσκολες αυτές συνθήκες που βιώνουμε.  

Οι απαντήσεις στα δημιουργικά παιχνίδια με σπίρτα

Εικόνα
Μπορεί να υπάρχουν και περισσότερες λύσεις ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1 ΠΑΙΧΝΙΔΙ 2