Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοεμβρίου 12, 2020

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ 12.11- Τα βουνά της Ελλάδας

Εικόνα
 Βιβλίο σελ. 47-49, Τετράδιο Εργασιών σελ. 20 Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθετε: Ποια είναι τα μεγαλύτερα βουνά και οι οροσειρές της Ελλάδας Γεωμορφολογικός Χάρτης της Ελλάδας Πολυχάρτης  Ελλάδας

ΙΣΤΟΡΙΑ 12.11- Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο

Εικόνα
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12- σελ 38-40 Τετράδιο Εργασιών σελ. 15  ΚΛΙΚ στο σχεδιάγραμμα... Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Η εκπαίδευση των παιδιών στο Βυζάντιο δεν ήταν υποχρεωτική. Yπήρχαν μόνο ιδιωτικά και εκκλησιαστικά σχολεία, που λειτουργούσαν σε σπίτια, σε ναούς ή σε μοναστήρια. Οι γονείς πλήρωναν δίδακτρα σε είδος ή χρήματα, ανάλογα με το επάγγελμά τους. Τα παιδιά πήγαιναν στο σχολείο σε ηλικία έξι ως οκτώ χρόνων. Το βασικό σχολείο είχε τέσσερις τάξεις. Στις δύο μικρότερες οι μαθητές μάθαιναν να γράφουν, να διαβάζουν και να λογαριάζουν. Ασκούνταν ακόμη να ακούν προσεχτικά το δάσκαλό τους και να προφέρουν σωστά τα λόγια τους. Στις μεγαλύτερες τάξεις διδάσκονταν ορθογραφία, γραμματική και αριθμητική. Αποστήθιζαν ιστορίες από τον Όμηρο, την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη και από τους μύθους του Αισώπου. Στα σχολεία ακόμη μάθαιναν να τραγουδούν και να ψέλνουν.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 12.11 -Κλάσματα μεγαλύτερα της ακέραιης μονάδας

Εικόνα
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, Κεφ. 14 σ. 41-42 Τετράδιο Εργασιών σ. 41   Κλάσματα μεγαλύτερα της ακέραιης μονάδας Βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες Ένα κλάσμα είναι  μεγαλύτερο  από την ακέραιη μονάδα (καταχρηστικό κλάσμα), όταν ο αριθμητής του είναι  μεγαλύτερος  από τον παρονομαστή του. Μεικτός  ονομάζεται ο αριθμός που αποτελείται από  ακέραιο  μέρος και  κλασματικ ό  μέρος. Ένας  μεικτός  αριθμός μπορεί να μετατραπεί σε  καταχρηστικό  κλάσμα και το αντίστροφο. Μετατροπή καταχρηστικού σε μεικτό   Διαιρούμε τον αριθμητή με τον παρονομαστή. Το πηλίκο της διαίρεσης είναι ο ακέραιος του μεικτού. Το κλάσμα του μεικτού έχει αριθμητή το υπόλοιπο της διαίρεσης και παρονομαστή τον ίδιο με το αρχικό κλάσμα. Μετατροπή μεικτού σε κλάσμα Πολλαπλασιάζουμε τον ακέραιο του μεικτού με τον παρονομαστή του κλάσματός του. Στο γινόμενο που προκύπτει προσθέτουμε τον αριθμητή του μεικτού αριθμού. Το αποτέλεσμα αποτελεί τον αριθμητή του νέου κλάσματος, ενώ παρονομαστής παραμένει ο ίδιος. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Από το Τετράδιο Ε

Κεφάλαιο 2, Μάθημα 1 - Unit 2 Lesson 1 - pages 26, 27

Εικόνα
Vocabulary I am exited about=είμαι ενθουσιασμένος amusement park=πάρκο ψυχαγωγίας I am bored=βαριέμαι postcard=κάρτα apple pie=μηλόπιτα doughnut=λουκουμάς headmistress=διευθύντρια σχολείου offer=προσφέρω invite=προσκαλώ angry=θυμωμένος sad=λυπημένος trip=ταξίδι parents=γονείς canteen=καντίνα seem=φαίνομαι favourite=αγαπημένο present=δώρο rehearsal= πρόβα attend=παρακολουθώ without=χωρίς 1) Να διαβάσετε το κείμενο στη σελίδα 26