Αναρτήσεις

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Εικόνα
 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ - ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Εικόνα
 

ΓΛΩΣΣΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 7Η ΕΝΟΤΗΤΑ

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Εικόνα
και ακόμα αν δεν κουράστηκες...  

Κρούσματα, στενές επαφές και καραντίνα

Εικόνα
  ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  Συνολικά για  ανεμβολίαστους μαθητές   διενεργούνται καθημερινά τεστ σε διάστημα 5 ημερών από την τελευταία επαφή με το κρούσμα, ως εξής: Τις ημέρες  1 και 5: rapid   και τις ημέρες  2, 3 και 4: self test   Συνολικά για  εμβολιασμένους ή νοσήσαντες  τελευταίου 3μήνου μαθητές/τριες  διενεργούνται  3 self test σε διάστημα 5 ημερών  από την τελευταία επαφή με το κρούσμα. Ειδικότερα, τις ημέρες  1, 3 και 5,  μετά την τελευταία επαφή με το κρούσμα.

Αβδελιώδης Δήμος Το Δέντρο που πληγώναμε

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 13.01.22

Εικόνα
1. Μαθαίνω και θυμάμαι: Αριθμητική παράσταση είναι μια σειρά αριθμών που συνδέονται μεταξύ τους με τα σύμβολα των πράξεων. Οι πράξεις στις αριθμητικές παραστάσεις γίνονται από τα αριστερά προς τα δεξιά με την εξής σειρά: Πρώτα γίνονται οι διαιρέσεις και οι πολλαπλασιασμοί και μετά οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις. Αν στις αριθμητικές παραστάσεις υπάρχουν παρενθέσεις, κάνουμε πρώτα τις πράξεις που είναι μέσα στις παρενθέσεις και συνεχίζουμε με την ίδια σειρά. 2. Μαθαίνω και θυμάμαι Όταν έχω να λύσω ένα πρόβλημα ακολουθώ με τη σειρά τα παρακάτω βήματα: Διαβάζω καλά το πρόβλημα μέχρι να ξεκαθαρίσω τα γνωστά (δεδομένα) και τα άγνωστα (ζητούμενα) στοιχεία του προβλήματος   Καταστρώνω ένα σχέδιο λύσης και αποφασίζω ποιες πράξεις θα κάνω για να λύσω το πρόβλημα Εκτελώ με προσοχή τις πράξεις   Απαντώ στην ερώτηση του προβλήματος   Ελέγχω αν το αποτέλεσμα είναι λογικό.

Ενότητα 7: Η ζωή έξω από την πόλη

Εικόνα
  Στόχοι ενότητας Ενότητα 7: Η ζωή έξω από τη πόλη Πώς παρουσιάζουμε πληροφορίες για ένα γεγονός που συνέβη Πώς μετατρέπουμε τις ονοματικές σε ρηματικές φράσεις (και αντίστροφα) Πώς κλίνονται τα επίθετα σε  -ης, -ης, -ες Πώς χρησιμοποιούνται οι παθητικές μετοχές με λειτουργία επιθέτου Πώς περιγράφουμε χώρους που μας κάνουν να νιώθουμε έντονα συναισθήματα Πώς μιλάμε κυριολεκτικά ή μεταφορικά για κάτι Πώς ξεχωρίζουμε μια απλή από μια επαυξημένη πρόταση Πώς περιγράφουμε μια σειρά από πράξεις, π.χ. έθιμα ή κοινωνικά γεγονότα και εκδηλώσεις Πώς χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα και τον αόριστο Πώς κάνουμε μια περίληψη Το σκιάχτρο "Ο θρύλος του σκιάχτρου"  (The legend of the scarecrow ), είναι μια ισπανική ταινία μικρού μήκους animation του Marco Besas, η οποία είχε προταθεί για Oscar καλύτερης ταινίας animation το 2005. Πρόκειται για την ιστορία ενός σκιάχτρου που δεν είχε φίλους και το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να κοιτάει τα πουλιά. Ήθελε να γίνει φίλος τους αλλά εκείνα πετούσαν

9. Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα

Εικόνα
  ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ:  9. Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα Στη διάρκεια των τεσσάρων αιώνων της Τουρκοκρατίας έγιναν πολλές  εξεγέρσεις  των υπόδουλων Ελλήνων εναντίον των Οθωμανών. Οι περισσότερες από τις εξεγέρσεις αυτές υποκινούνταν από τις ευρωπαϊκές δυνάμεις, οι οποίες, όταν βρίσκονταν σε πόλεμο με την Οθωμανική Αυτοκρατορία, προσπαθούσαν να δημιουργήσουν αναταραχή στο εσωτερικό της, για να διασπάσουν τον τουρκικό στρατό και να τον αποδυναμώσουν. Η Ναυμαχία της Ναυπάκτου Βιντεομάθημα Τον 16ο αιώνα πολλοί Κερκυραίοι, Κρητικοί και ιδίως οι πάντα ανυπότακτοι Μανιάτες πολέμησαν τους Οθωμανούς Τούρκους είτε στο πλευρό των Βενετών και των Ισπανών είτε μόνοι τους, με επιχειρήσεις στην ξηρά και στη θάλασσα. Μάλιστα, στη σημαντική  Ναυμαχία της Ναυπάκτου  το 1571, κατά την οποία ο τουρκικός στόλος καταστράφηκε ολοκληρωτικά από τους Δυτικούς, συμμετείχαν και ελληνικά πλοία. Επίσης, το 1600 ο  Μητροπολίτης Λαρίσης Διονύσιος , γνωστός ως Φιλόσοφος, ξεσήκωσε τους υπόδουλους Έλληνες στην ορεινή Θεσ

ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Εικόνα
Οι κλασματικοί αριθμοί Οι κλασματικοί αριθμοί Βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες Κλάσμα   Κλασματική μονάδα   Κλάσμα και ακέραιη μονάδα Τι είναι κλάσμα; Κλάσμα , ονομάζουμε  το μέρος μιας ακέραιης μονάδας η οποία έχει χωριστεί σε ίσα μέρη.   Τα κλάσματα γράφονται με δύο αριθμούς (ο ένας κάτω από τον άλλο), που χωρίζονται με μία γραμμή, την  κλασματική γραμμή .  Όροι του κλάσματος Ο αριθμός που γράφεται κάτω από την κλασματική γραμμή λέγεται  παρονομαστής  και φανερώνει σε πόσα ίσα μέρη χωρίστηκε η ακέραια μονάδα. Ο αριθμός που γράφεται πάνω από την κλασματική γραμμή λέγεται  αριθμητής  και φανερώνει πόσα από τα ίσα μέρη, στα οποία χωρίστηκε η ακέραια μονάδα, πήραμε. Ο αριθμητής και ο παρονομαστής λέγονται  όροι του κλάσματος . ​