Αναρτήσεις

ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Εικόνα
  ​​​​​ Στόχοι ενότητας Κεφάλαιο 4: Πεπτικό σύστημα Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα μελετήσ­ουν­ και θα κατανοήσουν τη δομή και τη λειτουργεία του πεπτικού συστήματ­ος. ΠΗΓΗ: ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΟΛΠΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ

Εικόνα
Επειδή φτάσαμε στην ΣΤ΄τάξη δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν ανάμεσά μας και μερικοί που "κολλάνε" σε κάποια γινόμενα. Ας δούμε λοιπόν ένα τρικ που μας παρουσιάζει μια δασκάλα από την Κύπρο.Εάν έχετε και κάποιο μικρότερο φίλο που δυσκολεύεται στην αυτοματοποιημένη εκμάθηση της προπαίδειας, μοιραστείτε μαζί του το βιντεάκι που ακολουθεί.

Δ' ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΙ ΛΑΟΙ

Εικόνα
  ΠΗΓΗ ... https://anoixtosxoleio.weebly.com/ Δ' ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΙ ΛΑΟΙ  17. Οι γείτονες των Βυζαντινών 18. Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου 19. Οι Βυζαντινοί και οι Άραβες 20. Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες 21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους 22. Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους και τους Ρώσους Οι γείτονες των Βυζαντινών Γύρω από τα σύνορα του Βυζαντίου κατοικούν πολλοί λαοί. Οι γειτονικοί αυτοί λαοί γνωρίζουν το Βυζάντιο και προσπαθούν να το κατακτήσουν. Οι Βυζαντινοί οργανώνονται και τους αντιμετωπίζουν.          Βουλγαρική αποστολή στην Κωνσταντινούπολη Βιντεομάθημα Γύρω από τα σύνορα του Βυζαντίου υπήρχαν πολλοί λαοί. Κάποιοι ζούσαν εκεί από παλιότερα χρόνια και άλλοι εμφανίζονταν για πρώτη φορά, κατά τις μετακινήσεις τους. Οι Βυζαντινοί επικοινωνούσαν μαζί τους και προσπαθούσαν να διατηρούν καλές σχέσεις. Αυτοί όμως συχνά δημιουργούσαν προβλήματα στην αυτοκρατορία. Έκαναν επιδρομές, λεηλατούσαν κα

ΠΟΣΟΣΤΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Εικόνα
  Ή ΕΔΩ: Κεφάλαιο 40 Εκτιμώ το ποσοστό Κεφάλαιο 42 Λύνω προβλήματα με ποσοστά: Βρίσκω την τελική τιμή 'Η ΕΔΩ: Κεφάλαιο 43 Λύνω προβλήματα με ποσοστά: Βρίσκω την αρχική τιμή 'Η ΕΔΩ:  Κεφάλαιο 44 Λύνω προβλήματα με ποσοστά: Βρίσκω το ποσοστό στα εκατό

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Κεφ. 31 Η έννοια του ποσοστού

Εικόνα

Ενότητα 10: Μυστήρια - επιστημονική φαντασία

Εικόνα
Στόχοι ενότητας Ενότητα 10: Μυστήρια - επιστημονική φαντασία Περιγράφουμε ταξίδια στο μέλλον Αφηγούμαστε φανταστικές ιστορίες Περιγράφουμε ανεξήγητα φαινόμενα Περιγράφουμε μυστηριώδη αντικείμενα Χρησιμοποιούμε μελλοντικούς χρόνους Αναγνωρίζουμε και χρησιμοποιούμε τις υποθετικές προτάσεις

Το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδος (κεφάλαια 15-18)

Εικόνα
  Βασικοί Όροι : ορεσίβιος, συνεταιρισμός, καιρός, κλίμα, πρόγνωση καιρού, εύκρατο μεσογειακό κλίμα, τοπικές συνθήκες, μελτέμια, υψόμετρο Η ζωή στα βουνά και τις πεδιάδες Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθετε: Ποιες είναι οι ασχολίες των ανθρώπων που ζουν στα βουνά και τις πεδιάδες Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν στα βουνά Ορεινά χωριά Ορεινά χωριά Πεδινή Ελλάδα Πεδινή Ελλάδα Πεδινή Ελλάδα Πολυχάρτης Ελλάδας Η Ελλάδα, όπως γνωρίζουμε, είναι ορεινή χώρα. Πολλοί κάτοικοι είναι υποχρεωμένοι να ζουν σε περιοχές, όπου οι συγκοινωνίες γίνονται με δυσκολία και πολλές φορές το χειμώνα σταματούν για αρκετές ημέρες. Τις ημέρες αυτές δύσκολα αντιμετωπίζονται προβλήματα που σχετίζονται με την υγεία, τη διατροφή των κατοίκων και των ζώων, την ενημέρωση και την επικοινωνία γενικότερα.  Τα προβλήματα αυτά είναι η κύρια αιτία που πολλές φορές αναγκάζει τους κατοίκους να εγκαταλείπουν τα χωριά τους και να πηγαίνουν σε πεδινές περιοχές. Οι αγρότες, είτε ζουν σε ορεινές είτε σε πεδινές πε

ΕΝΟΤΗΤΑ 10 - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Εικόνα
Περισσότερα για τα γραμματικά φαινόμενα... Υποθετικές προτάσεις : Β.Μ. σ. 57-58, Βιβλίο Γραμματικής σ.196 Μελλοντικοί χρόνοι : Β.Μ. σ. 56-57, Τ.Ε. σ. 11-12, Βιβλίο Γραμματικής σ.144-45 Γλωσσάρι και οικογένειες λέξεων: Β.Μ. σ. 63, Τ.Ε. σ. 13 Κατηγορίες προσδιορισμού του χρόνου : Βιβλίο Γραμματικής σ. 163, 184,196-197 Φράσεις με τη λέξη χρόνο : Β. Μ. σ. 53, 58-59, Τ.Ε. σ. 14 Διαλυτικά : Β.Μ. σ. 67, Βιβλίο Γραμματικής σ.40, 50-51

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΠΟΣΟΣΤΑ

Εικόνα
  5. Μετατρέπω τους παρακάτω δεκαδικούς αριθμούς σε   δεκαδικά κλάσματα και ποσοστά : 0,34      ................     .................         0,50   ..................    ................... 0,28      ................       ................         0,67   ..................   .................... 0,450    ................       ................         0,045   ...............    ................... 0,06    .................       ...............        0,70    ...............   ...................

30. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Εικόνα
 Διαιρέσεις Διαιρέσεις με δεκαδικό Διαιρετέο και πηλίκο

ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΘΕΩΡΙΑ -Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ

Εικόνα
Γρήγοροι πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις με 10, 100, 1 000

Δεκαδικοί Αριθμοί- Πολλαπλασιασμός & Διαίρεση

Εικόνα
  Πολλαπλασιασμός δεκαδικών αριθμών ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΔΕΚΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Ενότητα 9: Βιβλία - βιβλιοθήκες

Εικόνα
  Στόχοι ενότητας Ενότητα 9: Βιβλία - βιβλιοθήκες Διαβάζουμε βιογραφικά­ σημειώματα συγγραφέων Παίρνουμε πληροφορίες από βιβλιοπαρουσιάσεις Περιγράφουμε πώς λειτουργούν οι βιβλιοθήκες Αναγνωρίζουμε τις ονοματικές και τις ρηματικές φράσεις Ξεχωρίζουμε διαφόρους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων ΠΗΓΗ Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία Ασύνδετο σχήμα Ασύνδετο σχήμα  μέσα στο λόγο έχουμε όταν: στην ίδια πρόταση  τοποθετούμε όμοιους όρους τον ένα δίπλα στον άλλο, χωρίς συνδέσμους ανάμεσά τους αλλά με κόμματα. Π.χ.  Μέσα από την παραστατική της αφήγηση γνωρίσαμε ιστορικά πρόσωπα, γεγονότα, λαϊκές παραδόσεις, στοιχεία αλήθειας και μύθου . στην ίδια περίοδο  τοποθετούμε προτάσεις τη μία δίπλα στην άλλη, χωρίς συνδέσμους ανάμεσά τους αλλά με κόμματα. ​Π.χ.  Αν κάνετε έναν περίπατο στα στενά της Πλάκας, θα ανακαλύψετε μνημεία από την αρχαία, βυζαντινή και νεότερη Αθήνα, θα γνωρίσετε μια ξεχωριστή γειτονιά της πόλης . Αγγελική Βαρελλά Μικρός αναγνώστης Αναζητείς ένα βιβλίο να