Αναρτήσεις

ΕΟΡΤΗ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Εικόνα
  Βίντεο: Στιγμές από τη ζωή και το έργο των τριών Ιεραρχών. Για το βίντεο χρησιμοποιήθηκαν αποσπάσματα από την τηλεοπτική σειρά «Δὲν εἶσαι μόνος» και συγκεκριμένα από τα επεισόδια «συνάντηση ελληνισμού-χριστιανισμού», « Μ. Βασίλειος, τὸ λιοντάρι τοῦ Χριστοῦ » και «η ουτοπία τής εξουσίας». Επίσης ακούγεται μουσικό απόσπασμα από το έργο του Χρίστου Τσιαμούλη «Ἄθως ὁ ἑμός». (Ολόκληρο εδώ ) Οι Τρεις Ιεράρχες και πως καθιερώθηκε η εορτή τους Η έριδα που χώρισαν τα πλήθη σε τρεις ομάδες, τους Βασιλείτες, Γρηγορίτες και Ιωαννίτες Στα χρόνια της βασιλείας του Αλέξιου Κομνηνού ξέσπασε μία έριδα, η οποία προς στιγμήν απείλησε την ενότητα της Χριστιανοσύνης. Η άρτια θεολογική κατάρτιση, οι αρετές, το ήθος, η μεγαλοφυΐα, τα ποιμαντικά και διοικητικά χαρίσματα, η βαθιά και ζέουσα πίστη καθώς και το πολύπλευρο και τεράστιο συγγραφικό έργο των Τριών Ιεραρχών, Μεγάλου Βασιλείου , Γρηγορίου Θεολόγου και Ιωάννου Χρυσοστόμου , έγιναν η αιτία φιλονικίας των χριστιανών για το ποιος εκ των τριών αγίων εί

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Εικόνα
 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ - ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Εικόνα
 

ΓΛΩΣΣΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 7Η ΕΝΟΤΗΤΑ

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Εικόνα
και ακόμα αν δεν κουράστηκες...  

Κρούσματα, στενές επαφές και καραντίνα

Εικόνα
  ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  Συνολικά για  ανεμβολίαστους μαθητές   διενεργούνται καθημερινά τεστ σε διάστημα 5 ημερών από την τελευταία επαφή με το κρούσμα, ως εξής: Τις ημέρες  1 και 5: rapid   και τις ημέρες  2, 3 και 4: self test   Συνολικά για  εμβολιασμένους ή νοσήσαντες  τελευταίου 3μήνου μαθητές/τριες  διενεργούνται  3 self test σε διάστημα 5 ημερών  από την τελευταία επαφή με το κρούσμα. Ειδικότερα, τις ημέρες  1, 3 και 5,  μετά την τελευταία επαφή με το κρούσμα.

Αβδελιώδης Δήμος Το Δέντρο που πληγώναμε

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 13.01.22

Εικόνα
1. Μαθαίνω και θυμάμαι: Αριθμητική παράσταση είναι μια σειρά αριθμών που συνδέονται μεταξύ τους με τα σύμβολα των πράξεων. Οι πράξεις στις αριθμητικές παραστάσεις γίνονται από τα αριστερά προς τα δεξιά με την εξής σειρά: Πρώτα γίνονται οι διαιρέσεις και οι πολλαπλασιασμοί και μετά οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις. Αν στις αριθμητικές παραστάσεις υπάρχουν παρενθέσεις, κάνουμε πρώτα τις πράξεις που είναι μέσα στις παρενθέσεις και συνεχίζουμε με την ίδια σειρά. 2. Μαθαίνω και θυμάμαι Όταν έχω να λύσω ένα πρόβλημα ακολουθώ με τη σειρά τα παρακάτω βήματα: Διαβάζω καλά το πρόβλημα μέχρι να ξεκαθαρίσω τα γνωστά (δεδομένα) και τα άγνωστα (ζητούμενα) στοιχεία του προβλήματος   Καταστρώνω ένα σχέδιο λύσης και αποφασίζω ποιες πράξεις θα κάνω για να λύσω το πρόβλημα Εκτελώ με προσοχή τις πράξεις   Απαντώ στην ερώτηση του προβλήματος   Ελέγχω αν το αποτέλεσμα είναι λογικό.

Ενότητα 7: Η ζωή έξω από την πόλη

Εικόνα
  Στόχοι ενότητας Ενότητα 7: Η ζωή έξω από τη πόλη Πώς παρουσιάζουμε πληροφορίες για ένα γεγονός που συνέβη Πώς μετατρέπουμε τις ονοματικές σε ρηματικές φράσεις (και αντίστροφα) Πώς κλίνονται τα επίθετα σε  -ης, -ης, -ες Πώς χρησιμοποιούνται οι παθητικές μετοχές με λειτουργία επιθέτου Πώς περιγράφουμε χώρους που μας κάνουν να νιώθουμε έντονα συναισθήματα Πώς μιλάμε κυριολεκτικά ή μεταφορικά για κάτι Πώς ξεχωρίζουμε μια απλή από μια επαυξημένη πρόταση Πώς περιγράφουμε μια σειρά από πράξεις, π.χ. έθιμα ή κοινωνικά γεγονότα και εκδηλώσεις Πώς χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα και τον αόριστο Πώς κάνουμε μια περίληψη Το σκιάχτρο "Ο θρύλος του σκιάχτρου"  (The legend of the scarecrow ), είναι μια ισπανική ταινία μικρού μήκους animation του Marco Besas, η οποία είχε προταθεί για Oscar καλύτερης ταινίας animation το 2005. Πρόκειται για την ιστορία ενός σκιάχτρου που δεν είχε φίλους και το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να κοιτάει τα πουλιά. Ήθελε να γίνει φίλος τους αλλά εκείνα πετούσαν