ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦ. 16-20
Οι μαθητές μπορούν να συμβουλευτούν όσα έχουν διδαχθεί από το Σχολικό Βιβλίο Κεφ. 16-20, σσ. 39-48 και τις ασκήσεις στα αντίστοιχα κεφάλαια του Τετραδίου Εργασιών Β΄ τρόπος Παίρνουμε τον μεγαλύτερο αριθμό. Εξετάζουμε αν είναι πολλαπλάσιο ταυτόχρονα των άλλων. Εάν είναι, αυτός είναι και το Ε.Κ.Π. Εάν δεν είναι, παίρνουμε τον διπλάσιό του και εξετάζουμε το ίδιο πράγμα. Εάν δεν είναι και πάλι πολλαπλάσιο των άλλων, παίρνουμε τον τριπλάσιό του και ελέγχουμε ξανά. Συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο, μέχρι να βρούμε ένα πολλαπλάσιο του μεγαλύτερου αριθμού που να είναι πολλαπλάσιο ταυτόχρονα και των άλλων αριθμών. Αυτό θα είναι και το Ε.Κ.Π. Παράδειγμα: Θέλουμε να βρούμε το Ε.Κ.Π. των αριθμών 2, 3 και 4. α. Παίρνουμε το 4. Είναι πολλαπλάσιο του 2, αλλά όχι και του 3. β. Παίρνουμε το διπλάσιο του 4, το 8. Είναι πολλαπλάσιο του 2, αλλά όχι και του 3. γ. Παίρνουμε το τριπλάσιο του 4, το 12. Αυτό είναι πολλαπλάσιο και του 2 και του 3. Άρα: Ε.Κ.Π. (2, 3, 4...