Αναρτήσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΕΝΟΤΗΤΑ 2

Εικόνα
 

ΓΛΩΣΣΑ - Στο τρένο

Εικόνα
 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΑΞΙΑ ΘΕΣΗΣ ΨΗΦΙΟΥ - ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Εικόνα

ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ

Εικόνα
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ  162-164 

Οι φυσικοί αριθμοί

Εικόνα
  Οι φυσικοί αριθμοί Βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες Οι αριθμοί 0, 1, 2, 3, …, 98, 99, 100, ..., ονομάζονται  φυσικοί αριθμοί . Καθένας από τους φυσικούς αριθμούς εκφράζει ολόκληρες μονάδες, εκτός από το 0. Γράφουμε τους φυσικούς αριθμούς χρησιμοποιώντας τα  δέκα ψηφία : 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 και 9. Κάθε φυσικός αριθμός έχει  έναν επόμενο  και  έναν προηγούμ ενο  φυσικό αριθμό, εκτός από τον αριθμό 0, ο οποίος έχει μόνον επόμενο, τον αριθμό 1. Ο αριθμός 0 είναι ο  μικρότερος  φυσικός αριθμός. Μεγαλύτερος  φυσικός αριθμός δεν υπάρχει γιατί για κάθε φυσικό αριθμό υπάρχει ο επόμενός του.

ΓΛΩΣΣΑ - Ασκήσεις για τις εγκλίσεις

Εικόνα
 

Σχεδιαγράμματα Ιστορίας - 2. Οι Έλληνες «κατακτούν» τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους

Εικόνα
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα 

ΠΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ

Εικόνα

ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ

Εικόνα
ΚΛΙΚ ΕΔΩ ή ατην εικόνα για να διαβάσετε την ΕΝΟΤΗΤΑ - ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ

Εικόνα
 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ 1ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Εικόνα
 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Εικόνα
 

ΔΙΑΙΡΕΣΗ

Εικόνα
 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Εικόνα
 

Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΩΝ

Εικόνα

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Εικόνα
ΚΕΙΜΕΝΟ Α.  ΚΕΙΜΕΝΟ Β. 1. Για τα υπογραµµισµένα ρήµατα γράψε: το χρόνο στον οποίο ανήκουν, πρόσωπο, φωνή.

Αναγνώριση ρημάτων

Εικόνα
 
Εικόνα
 
Εικόνα
 

ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ

Εικόνα
Λύνω τις κάθετες διαιρέσεις. Σημειώνω ποιες είναι τέλειες (έχουν μηδενικό πηλίκο) και ποιες ατελείς: Υπολογίζω τους παρακάτω κάθετους πολλαπλασιασμούς:    

ΔΙΑΙΡΕΣΗ

Εικόνα

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΜΟΣ

Εικόνα
 

Ενότητα 1: Ο φίλος μας το περιβάλλον

Εικόνα
Στόχοι ενότητας Ενότητα 1: Ο φίλος μας το περιβάλλον Αφηγούμαστε ιστορίες­ Περιγράφουμε γεγονότα Χρησιμοποιούμε σωστά τους χρόνους των ρημάτων Χρησιμοποιούμε επιρρ­ήματα, προθέσεις, προτάσεις που φανερώνουν χρόνο Ο φίλος μας το δάσος Ο φίλος μας το δάσος :  Το  δάσος  είναι ένα σύνολο φυτών (δένδρα, θάμνοι, φρύγανα, πόες, λουλούδια, κ.α.), με κυρίαρχα τα δένδρα, τα οποία σε συνάρτηση με τα διάφορα ζώα, το έδαφος και το κλίμα της περιοχής, αποτελούν το  δασικό οικοσύστημα . Ο άνθρωπος έχει συνδεθεί πολύ στενά με το δάσος, καθώς ιστορικά του εξασφαλίζει τροφή, στέγη, ψυχαγωγία και εργασία. Πέραν όλων αυτών όμως, πολύ σημαντική είναι και η οικολογική του αξία. Βιβλίο μαθητή

ΑΦΑΙΡΕΣΗ

Εικόνα

ΠΡΟΣΘΕΣΗ-ΑΦΑΙΡΕΣΗ

Εικόνα

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΠΙΘΕΤΑ, ΡΗΜΑΤΑ

Εικόνα

Τι είναι η επικοινωνία και πως μας εξέλιξε σε αυτό που είμαστε σήμερα.

Εικόνα
ΠΗΓΗ:  PCTipsAndStories

Παιδί και τηλεόραση

Εικόνα
Τι μπορεί να προκαλέσει σε ένα νήπιο η υπερβολική έκθεση στην τηλεόραση;  Πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος των νηπίων; Τι μπορεί να προσφέρει μια βόλτα σε ένα μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο ή ακόμα και ένα απλό εικονογραφημένο βιβλίο σε ένα παιδάκι 3 ετών;  Οι απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο.. https://www.youtube.com/watch?v=cGqMfV547FY&feature=emb_logo Αποκαλυπτική και πρωτότυπη έρευνα που παρουσίασε ο Δημήτρης Χριστάκης. Στο βίντεο βλέπουμε έρευνες που αποδεικνύουν τον αρνητικό ρόλο της τηλεόρασης στον παιδικό εγκέφαλο. Πρωτότυπα βίντεο: youtube.com/user/ellinesfoitites

Τα δεκατέσσερα παιδιά – Νικηφόρος Βρεττάκος

Εικόνα
Τα δεκατέσσερα παιδιά – Νικηφόρος Βρεττάκος «…Εν αρχή ην η αγάπη…» μελωδούσε γιομίζοντας το γυμνό σου δωμάτιο μια παράξενη άρπα, καθώς σ’ έπαιρνε ο ύπνος και το χέρι σου, κρύο, σαν κλωνί λεμονιάς σε νεκρό, αναπαύονταν πάνω στο στήθος σου. Κι έβλεπες πως άνοιγε τάχα μια πόρτα στον ύπνο σου. Πως μπαίναν τα δεκατέσσερα παιδιά λυπημένα και στεκόντουσαν γύρω σου. Τα μάτια τους θύμιζαν σταγόνες σε τζάμια: «Έλεος! Έλεος! Έλεος!...» τινάζοντας τη βροχή και το χιόνι από πάνω τους, τα ζύγιαζες με το βλέμμα σου σα να’ θελες να τους κόψεις την ευτυχία στα μέτρα τους, ενώ η άρπα συνέχιζεν απαλά μες στον ύπνο σου: «… Ό,τι θέλει κανείς μπορεί να φτιάξει με την αγάπη. Ήλιους κι αστέρια, ροδώνες και κλήματα…». Αλλά εσύ προτιμούσες μποτίτσες φοδραρισμένες με μάλλινο, πουκάμισα κλειστά στο λαιμό - γιατί φυσάει πολύ στο Καλέντζι! Έβλεπες πως ράβεις με τα δυο σου χέρια, έβλεπες πως ζυμώνεις με τα δυο σου χέρια κι

Μικρασιατική καταστροφή και η Γερμανική ανάμιξη

Εικόνα