ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ!!! ΣΚΑΡΩΝΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

Η κ. Καλλιόπη, δασκάλα Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας, αν και δεν διδάσκει στις μεγάλες τάξεις,  είχε την ευγενή καλοσύνη να μας σχεδιάσει δύο δημιουργικές δραστηρίοτητες Θεατρικής Αγωγής για να περάσουμε ευχάριστα τις ημέρες του εγκλεισμού μας (τη δεύτερη θα την αναρτήσω μετά το Πάσχα).

Την ευχαριστούμε για την ΑΓΑΠΗ της! Της ευχόμαστε
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!


ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Της Εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής Ξυπνητού Καλλιόπης


Ιός
Όνειρο
Απομόνωση
 

Συνδέστε αυτές τις τρεις λεξούλες σε μια ιστορία…. 

Μια ιστορία περιπέτειας, ρομαντική, μια ιστορία φανταστική ή μαγική, μια ιστορία-παραμύθι, μια ιστορία με αληθινά περιστατικά ή όχι…. Μπορεί να είναι μια ιστορία μικρή αλλά μπορεί να είναι και μεγάλη. Μπορεί να είναι μια ιστορία χωρίς τέλος που θα εμπλουτίζεται συνέχεια… κάθε φορά που θα έχετε έμπνευση…

Nikoleta (Athens, Greece)'s review of Ιστορία χωρίς τέλος

(τώρα που είπα ιστορία χωρίς τέλος… θυμήθηκα το βιβλίο «Η ιστορία χωρίς τέλος» του Μίχαελ Έντε. Τι ωραία που θα ήταν να το διαβάζατε… Ή να δείτε την ταινία στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=MBt3yqV0BlY&t=213s)


Πίσω στην ιστορία μας πάλι. Θα σας βοηθήσει στο εγχείρημά σας αυτό να απαντάτε σε ερωτήσεις όπως:
Ποιος; Ποιος, ποιοι παίρνουν μέρος στην ιστορία μου; Ποιοι είναι αυτοί; Άντρες, γυναίκες, παιδιά; Ζώα; Αντικείμενα μαγικά, ίσως, που μιλούν;
Πού; Πού διαδραματίζεται η ιστορία μου; Σε ποιος μέρος; Σε ποια χώρα; Σε ποιόν πλανήτη; Που πηγαίνουν;
Πότε; Πότε, σε ποια εποχή, σε ποια ώρα;
Τι; Τι γίνεται; Τι σκοπό έχει αυτό; Τι αποτέλεσμα προκύπτει; Τι συναισθήματα υπάρχουν;
Γιατί; Γιατί γίνεται; Γιατί συμβαίνει αυτό;
Πως; Πως έφτασα εδώ; Πως θα πάω εκεί;
Και προσπαθήστε, αφού βρείτε τον κορμό της ιστορίας σας, δηλαδή, αφού βρείτε τους ήρωες-ρόλους και το τι κάνουν αυτοί, τι παθαίνουν, πού πηγαίνουν, βάλτε τους να μιλήσουν, να επικοινωνήσουν. Δώστε τους ονόματα, ρούχα, χαρακτηριστικά.
Φτιάξτε διαλόγους με την εξής μορφή:
Ήρωας α’: ….μπλα μπλα
Ήρωας β’: ….μπλα μπλα

Και στείλτε μου τις ιστορίες σας όταν τις τελειώσετε. Ή στείλτε μου ό,τι έχετε σκεφτεί για να σας βοηθήσω για τη συνέχεια….
Και πού ξέρετε; Στο τέλος…
 μπορεί η ιστορία σας να είναι το θεατρικό έργο που θα ανεβάσουμε στο σχολείο
μπορεί να βγει από μέσα σας ένας συγγραφέας….
ή καλύτερα, μπορεί να αποδειχθεί μια ενασχόληση που σας ηρεμεί και σας χαλαρώνει…
Αν προκύψει αυτό… βρείτε τις επόμενες τρεις λέξεις που σας έρχονται στο μυαλό ή ζητήστε από τους γονείς να σας πουν τρεις λέξεις- και φτιάξτε την επόμενη ιστορία σας…
Και προσέξτε. Οι λέξεις να είναι αυτές που πρώτα σας έρχονται στο μυαλό. Όσο πιο άσχετες κι ασύνδετες οι λέξεις μεταξύ τους, τόσο πιο ενδιαφέρον θα έχει η ιστορία που θα φτιάξετε….
Και όλο αυτό, κάντε το με χαρά και φαντασία!

Κι όταν δείτε την ταινία «Ιστορία δίχως τέλος» (ή διαβάσετε το βιβλίο), σκεφτείτε:
Τι σας άρεσε;
Τι νιώσατε;
Αν είσασταν ο Ατρέγιου, θα κάνατε ό,τι έκανε κι ο ίδιος;
Αν είσασταν η Πριγκίπισσα, τι θα κάνατε για να σώσετε τον κόσμο σας;
Έχετε νιώσει όπως ο Σεμπάστιαν Μπαξ; Και τι θα κάνατε αν νιώθατε όπως ο Σεμπάστιαν;
Και στείλτε μου τις σκέψεις σας…


Ξυπνητού Καλλιόπη Θεατρολόγος Τηλ.: 6949333882 Email: kalliopixip@yahoo.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Κεφ. 36 Μετράω και σχεδιάζω σε κλίμακες

AΦΙΕΡΩΜΑ: Ο ΜΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ (ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ)