ΓΛΩΣΣΑ 08.06


Διαγνωστική Αξιολόγηση στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά –  Φροντιστήριο Άτομο
  •  Να κατατάξεις τα παρακάτω ρήματα στο σωστό χρόνο:

 έχω δώσει, έτρεχα, θα στολίσω, κοιτάζω, είχα γράψει, σκούπισα, θα έχουμε φάει, θα διαβάζουν, πήγα, πίνεις, θα έχεις αφήσει, μιλούσαν, είχατε σκεπάσει, θα φωνάξουν, έχουμε χαρίσει, ανακατώσαμε, θα γυρίζουν, σηκώνομαι, έλουζα, είχες κοιμηθεί, θα γελάσουμε, έχει προσφέρει.

Ενεστώτας: 

Παρατατικός:

Αόριστος:

Εξακολουθητικός μέλλοντας:

Στιγμιαίος μέλλοντας:

 Παρακείμενος:

 Υπερσυντέλικος:

 Συντελεσμένος μέλλοντας:


  • Να γράψεις σε όλους τους χρόνους το β΄ ενικό και γ΄ πληθυντικό πρόσωπο της οριστικής των ρημάτων κερδίζω και φοβάμαι

Ενεστώτας: 

Παρατατικός:

Αόριστος:

Εξακολουθητικός μέλλοντας:

Στιγμιαίος μέλλοντας:

 Παρακείμενος:

 Υπερσυντέλικος:

 Συντελεσμένος μέλλοντας:


  • Να μεταφέρεις το παρακάτω κείμενο στο παρελθόν.

 Αύριο θα πάμε εκδρομή.  Θα ξεκινήσουμε το πρωί και θα φτάσουμε νωρίς στη θάλασσα.  Όλη την ημέρα θα παίζουμε.  Εγώ θα ψάξω για κοχύλια.  Το μεσημέρι θα ανάψουμε φωτιά, θα ψήσουμε και θα φάμε στην παραλία.  Θα κολυμπήσουμε και θα κάνουμε συνέχεια βουτιές.  Πριν από το σούρουπο θα έχουμε επιστρέψει γιατί έχουμε υποσχεθεί στους γονείς μας να είμαστε πίσω νωρίς.


Χθες πήγαμε εκδρομή ......    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Κεφ. 36 Μετράω και σχεδιάζω σε κλίμακες

AΦΙΕΡΩΜΑ: Ο ΜΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ (ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ)