Αναρτήσεις
Γλώσσα - ΣΤ΄ Δημοτικού Ενότητα 1: Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες Στόχοι ενότητας Ενότητα 1: Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα Πώς περιγράφουμε ένα πράγμα Πώς χρησιμοποιούμε τους χρόνους του ρήματος Πώς αφηγούμαστε μια ιστορία Πώς μιλάμε για το χτες, το σήμερα, το αύριο (χρόνοι ρημάτων, επιρρήματα, ουσιαστικά, σύνδεσμοι) Πώς φτιάχνουμε την περίληψη μιας ιστορίας Πώς γράφουμε μια ανακοίνωση
Επαναληπτικές Ασκήσεις Γλώσσας- Ενότητα 1
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Επαναληπτικές Ασκήσεις Γλώσσας 1 η ενότητα Ταξίδια – Τόποι – Μεταφορικά Μέσα Προσοχή: Οι ασκήσεις αν δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης μπορούν να μεταφερθούν για να εργαστούμε στο τετράδιό μας. Θα συμβουλευόμαστε πάντα το βιβλίο μας (α΄τεύχος σ. 7-22) και το βιβλίο της Γραμματικής μας. Υπογραμμίστε τις χρονικές προτάσεις και κυκλώστε τους χρονικούς συνδέσμους. (Μπορείτε να συμβουλευτείτε τη Γραμματική Ενότητα 14 .1Β σ. 171 και ενότητα 17 σ. 197 και σ. 15 Β. α΄τεύχους) Μόλις τον κάλεσαν στο τηλέφωνο, έφυγε για το σπίτι . Όταν έφτασαν τα παιδιά στο σχολείο, όλα ήταν έτοιμα. Είχε ένα ατύχημα, καθώς πήγαινε στη δουλειά. Ενώ γράφαμε το διαγώνισμα, χτύπησε το κουδούνι. Είχε καθαρίσει το δωμάτιο της, πριν έρθει η μαμά από τη δουλειά. Αντιστοιχίζω σωστά: (Μπορείτε να συμβουλευτείτε το ΒΜ Σελ.15) πέρυσι ...
«12.410 ΚΑΙ 1 ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ»: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Με μια πρωτότυπη προσέγγιση στα γεγονότα του 1973, τα “12.410 και 1 τριαντάφυλλα” είναι μια καταπληκτική ταινία κινούμενων σχεδίων του Ιορδάνη Ανανιάδη , που αφηγείται δύο παράλληλες ιστορίες με αφορμή τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Πρωταγωνιστές ένας γάτος, οι γονείς του, ένας φοιτητής που κατέληξε νεκρός, η μάνα και τα 12.411 τριαντάφυλλα… Μέσα από τα µάτια μιας γάτας «περνά» η εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου κατά της δικτατορίας των συνταγματαρχών στην ταινία. Ο δημιουργός του φιλμ αξιοποίησε πραγματικές λήψεις από τα γεγονότα του Νοεμβρίου του 1973 και τα «δείχνει» μέσα από τα μάτια μιας γάτας που ήταν στο Πολυτεχνείο τη μοιραία νύχτα, πριν από 12.410 συν μία ημέρες. ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ
Εκπαιδευτικό υλικό για την 17η Νοέμβρη
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ευχαριστούμε τον Α΄ Συλλόγο Αθηνών από την ιστοσελίδα του οποίου αντλήσαμε το υλικό. Αφιέρωμα στην επτάχρονη δικτατορία, τον αντιδικτατορικό αγώνα και την εξέγερση του Πολυτεχνείου Σε αυτό το αφιέρωμα συγκεντρώνουμε υλικό, σχολικές γιορτές συναδέλφων, χρονικά, δραστηριότητες, ποιήματα, πεζά, ταινίες, κείμενα, βιβλιογραφία, για την επτάχρονη δικτατορία, τον αντιδικτατορικό αγώνα και την εξέγερση του Πολυτεχνείου Το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την οργάνωση σχολικών γιορτών την 17ης Νοέμβρη, για την καλύτερη οργάνωση της διδασκαλίας που αφορά τα συγκεκριμένα γεγονότα αλλά και για την καλύτερη ενημέρωση των συναδέλφων για τα γεγονότα της εποχής. Α. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΛΙΚ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στον σύνδεσμο . Β. VIDEOS – ΤΑΙΝΙΕΣ α) Αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο Ντοκυμαντέρ – αφιέρωμα στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, από το «Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα». . β) Νοέμβρης ’73 Ένα χρονικό των ημερών σε video...
39. Η γυναίκα στη βυζαντινή κοινωνία
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΓΛΩΣΣΑ 13.06
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Γιάννης Μακρυγιάννης, [Είμαστε εις το "εμείς"] Ανθολόγιο σελ. 202-203 * κείμενο, ασκ. 1, 2, 3, 4 Να γράψεις σε όλους τους χρόνους το β΄ ενικό και β΄ πληθυντικό πρόσωπο της οριστικής των ρημάτων παίζω και κρύβομαι Ενεστώτας: Παρατατικός: Αόριστος: Εξακολουθητικός μέλλοντας: Στιγμιαίος μέλλοντας: Παρακείμενος: Υπερσυντέλικος: Συντελεσμένος μέλλοντας:
ΕΝΟΤΗΤΑ Ζ. - Η διπλωματία των Βυζαντινών.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΓΛΩΣΣΑ 08.06
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Να κατατάξεις τα παρακάτω ρήματα στο σωστό χρόνο: έχω δώσει, έτρεχα, θα στολίσω, κοιτάζω, είχα γράψει, σκούπισα, θα έχουμε φάει, θα διαβάζουν, πήγα, πίνεις, θα έχεις αφήσει, μιλούσαν, είχατε σκεπάσει, θα φωνάξουν, έχουμε χαρίσει, ανακατώσαμε, θα γυρίζουν, σηκώνομαι, έλουζα, είχες κοιμηθεί, θα γελάσουμε, έχει προσφέρει. Ενεστώτας: Παρατατικός: Αόριστος: Εξακολουθητικός μέλλοντας: Στιγμιαίος μέλλοντας: Παρακείμενος: Υπερσυντέλικος: Συντελεσμένος μέλλοντας: Να γράψεις σε όλους τους χρόνους το β΄ ενικό και γ΄ πληθυντικό πρόσωπο της οριστικής των ρημάτων κερδίζω και φοβάμαι Ενεστώτας: Παρατατικός: Αόριστος: Εξακολουθητικός μέλλοντας: Στιγμιαίος μέλλοντας: Παρακείμενος: Υπερσυντέλικος: Συντελεσμένος μέλλοντας: Να μεταφέρεις το παρακάτω κείμενο στο παρελθόν. Αύριο θα πάμε εκδρομή. Θα ξεκινήσουμε το πρωί και θα φτάσουμε νωρίς στη θάλασσα. Όλη την ημέρα θα παίζουμε. Εγώ θα ψάξω για κοχύλια. Το μεσημέρι θα α...
Ζ.΄ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η βυζαντινή Κύπρος
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Η συμβολή της Κύπρου στην αναχαίτιση των εχθρών του Βυζαντίου ήταν μεγάλη. Στο έδαφός της έγιναν σκληρές πολεμικές συγκρούσεις και το νησί γνώρισε μεγάλες καταστροφές . Με ιδιαίτερη συνθήκη το νησί ανακηρύχτηκε «ουδέτερο και αυτοδιοικούμενο». Στην Κύπρο κατοικούσαν Έλληνες από τα μυκηναϊκά χρόνια. Στα αρχαία χρόνια το νησί είχε ιδιαίτερη ανάπτυξη και διατηρούσε συχνές εμπορικές και πολιτιστικές επαφές με τον ελληνισμό της Μικράς Ασίας, της Αιγύπτου και της Μεγάλης Ελλάδας. Στα ρωμαϊκά χρόνια, ακολουθώντας τη μοίρα των άλλων ελληνικών περιοχών, κατακτήθηκε και κυβερνήθηκε από Ρωμαίους διοικητές. Ο Μέγας Κωνσταντίνος εκτίμησε ιδιαίτερα τη στρατηγική θέση της Κύπρου και φρόντισε για την αξιοποίησή της. Έχτισε την κατεστραμμένη από σεισμό αρχαία πρωτεύουσά της Σαλαμίνα και την ονόμασε Κωνσταντία . Όρισε ακόμη Βυζαντινό αξιωματούχο για τη διοίκηση του νησιού και τοποθέτησε ενισχυμένη φρουρά και ναυτική δύναμη για την ασφ...
ΙΣΤΟΡΙΑ - Οι Τούρκοι πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ο σουλτάνος Μωάμεθ Β΄ πολιορκεί την Κωνσταντινούπολη και ζητά την παράδοσή της. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος οργανώνει την άμυνα με λίγους αποφασισμένους υπερασπιστές και αρνείται την παράδοση της πόλης και την υποδούλωση των κατοίκων της. Μπομπάρδα Βιντεομάθημα Ο νέος σουλτάνος Μωάμεθ Β’ διαβεβαίωσε τη βυζαντινή πρεσβεία, που παραβρέθηκε στην ενθρόνισή του στην Αδριανούπολη, ότι θα σεβαστεί τις συνθήκες που ο πατέρας του είχε κάνει με τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο. Από τον πρώτο χρόνο της διακυβέρνησής του όμως, όλες οι ενέργειές του έδειχναν πως προετοιμάζεται για την πολιορκία και την Άλωση της Πόλης, αφού: Ετοίμασε πολύ στρατό και τον εξόπλισε με σύγχρονα όπλα. Ανέθεσε στον Ούγγρο μηχανικό Ουρβανό να κατασκευάσει εβδομήντα πυροβόλα κανόνια, όπλα πρωτόγνωρα για την εποχή, για να γκρεμίσει, αν χρειαστεί, τα τείχη της Πόλης. Την Άνοιξη του 1452, έχτισε στην ευρωπαϊκή ακτή του Βοσπόρου έ...